-
-
-
-
-
-
Opvouwbare PP-tandenborstel met logo met beschermhoes Traveller
Prijs vanaf:€ 0,30
Bekijk Details >
-
Eco tandenborstelset bedrukken inclusief tandpasta Viage Dental
Prijs vanaf:€ 0,27
Bekijk Details >
-
-
Doos met 50 wegwerpmaskers type IIR met 3 lagen zonder markering
Prijs vanaf:€ 0,19
Bekijk Details >
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Meest verkocht
Kleurrijke antibacteriële pen met blauwe inkt Antibacterieel Cool
Prijs vanaf:€ 0,09
Bekijk Details >
-
-
Meest verkocht
-
-
-
-
Pen met siliconen grip Duits blauwe inkt met logo Antibacterial Ice
Prijs vanaf:€ 0,30
Bekijk Details >
-
Meest verkocht
-
Meest verkocht
Kleine set van 6 kleurpotloden, puntenslijper en stencils Playtime
Prijs vanaf:€ 0,39
Bekijk Details >
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Goedkope non woven tas bedrukken met korte handvatten 80 g/m2 Basis
Prijs vanaf:€ 0,26
Bekijk Details >
AANBEVELINGEN VOOR GESCHENKEN VOOR JOUW TANDARTSKLINIEK
Trek klanten naar de tandheelkundige kliniek en geef jouw bedrijf een boost
Er zijn verschillende strategieën die je kunt uitvoeren om nieuwe klanten aan te trekken.
Ten eerste kunt je kiezen voor digitale marketing, waarbij je gebruik maakt van sociale netwerken, e-mailmarketing en het genereren van nuttige en relevante inhoud voor jouw patiënten.
Ten tweede is het, omdat het een lokaal bedrijf is, essentieel om aan lokale SEO te werken. Dat wil zeggen: optimaliseer jouw website voor zoekopdrachten bij je in de buurt en zorg er bovendien voor dat je een profiel heeft op Google My Business.
Ten derde zijn aanbevelingen van onze vrienden of familie erg belangrijk en kunnen doorslaggevend zijn, dus creëer een verwijzingsprogramma. Bied prikkels aan jouw huidige klanten om nieuwe patiënten naar jouw kliniek te verwijzen. Dit kunnen kortingen, relatiegeschenken, etc. zijn.
Ten vierde: samenwerking met lokale bedrijven. Ga partnerschappen aan met andere bedrijven in de buurt, zoals scholen of sportscholen, om hun klanten kortingen te bieden als ze jouw centrum bezoeken.
Ten vijfde: zorg voor uitzonderlijke klantenservice. Zorg voor een positieve, persoonlijke ervaring voor elke patiënt, vanaf het eerste telefoontje tot de follow-up.
Maak ten slotte loyaliteitsprogramma's. Beloon jouw trouwste klanten, zodat ze naar jouw kliniek blijven terugkomen met een interessant voordeel.
Ontdek de beste momenten om tandarts geschenken te geven
- Bij de opening: het aanbieden van relatiegeschenken aan bezoekers kan opwinding opwekken en een blijvende indruk achterlaten. Ze helpen vanaf het begin een positieve associatie met het merk te creëren, wat langdurige loyaliteit kan bevorderen.
- Nieuwe cliënten bezoeken: Het geven van een welkomstgeschenk kan een uitstekende manier zijn om de relatie met de patiënt te beginnen.
- Na de behandeling: het geven van een klein bedankje kan waardering tonen voor de keuze van de patiënt om een behandeling in de kliniek te ondergaan en kan helpen om de behandeling te herhalen in de toekomst.
- Verjaardagen van de patiënt-kliniekrelatie: het vieren van de verjaardag sinds de patiënt klant werd van de kliniek met een klein detail kan aantonen Dank je wel voor jouw loyaliteit in de loop van de tijd.
Waar moet rekening mee worden gehouden bij het kiezen van tandheelkundige goodies?
1- Nut: kies voor geschenken die praktisch en nuttig zijn in het dagelijks leven van uw patiënten. Tandenborstels, toilettassen of lippenbalsem zijn bijvoorbeeld opties die vaak kunnen worden gebruikt en die worden gewaardeerd om hun functionaliteit.
2- Kwaliteit: zorg ervoor dat je producten van goede kwaliteit selecteert. Relatiegeschenken van lage kwaliteit kunnen een negatief imago van jouw kliniek projecteren.
3- Consistentie met het merk: ze moeten de identiteit en waarden van jouw kliniek weerspiegelen. Kies items die aansluiten bij het beeld dat je wilt uitstralen en die consistent zijn met de diensten die je aanbiedt.
4- Aantrekkelijk voor patiënten: houd bij het selecteren van relatiegeschenken rekening met de smaak en voorkeuren van de specifieke doelgroep. Bedenk welke soorten artikelen voor hen aantrekkelijk en nuttig zouden zijn.
5- Personalisatie: voeg een persoonlijk tintje toe aan jouw relatiegeschenken, zodat ze gemakkelijk aan jouw kunnen worden gekoppeld. Je kan bijvoorbeeld jouw logo en bedrijfskleur toevoegen.
De ervaring van klanten: de sleutel tot het succes van jouw tandartspraktijk
In dit soort zaken waar de omgang met de patiënt essentieel is, is de ervaring van jouw cliënten essentieel voor het succes van jouw centrum.
Het bieden van een goede ervaring gaat niet alleen over het uitvoeren van effectieve tandheelkundige behandelingen, maar ook over het creëren van een gastvrije omgeving, het bieden van persoonlijke aandacht en het garanderen van het comfort en de tevredenheid van elke persoon die het centrum betreedt.
In onze blog vertellen wij het je hoe je jouw relatie met klanten kunt verbeteren.
VEELGESTELDE VRAGEN OVER GESCHENKEN VOOR TANDARTSEN BEDRUKKEN
Welke goodies voor tandartsen kan ik hier bestellen?
We hebben artikelen die nauw verband houden met mondgezondheid, zoals tandenborstels met verschillende en praktische modellen. Daarnaast hebben we de opvouwbare tandenborstel om mee op reis te kunnen, de ecologische of de kits met tandpasta. Ook hebben we originele opties die de aandacht trekken zoals antibacteriële pennen of antistressballen. En u vindt er zelfs kleursets om uw kleinste patiëntjes te vermaken.
Wat zijn de verzendvoorwaarden voor deze producten?
We hebben gratis standaard verzending. In de meeste gevallen vindt de levering plaats tussen 6 - 8 werkdagen. Deze geschatte periode begint te tellen vanaf de goedkeuring van het virtuele voorbeeld met logo. Het is belangrijk op te merken dat deze informatie kan worden gewijzigd afhankelijk van het gekozen artikel, dus we raden aan om de productpagina voor elk model te bekijken of, als u vragen heeft, contact op te nemen met onze klantenservice.
Waarom is het een goed idee om cadeaus aan mijn klanten te geven?
In de tandheelkundige sector is er veel concurrentie en het is erg belangrijk om aanbevelingen te krijgen en klanten aan u te binden. Lever relatiegeschenken, of het nu gaat om mondgezondheid of voorwerpen die dagelijks worden gebruikt, zoals tandenborstels en een waterfles met logo, kan u helpen een band met uw patiënten op te bouwen en ze zo voor lange tijd aan u te binden via klantloyaliteit. Bovendien is het een goede manier om reclame te maken voor uw tandheelkundige kliniek, dus het kan een uitstekend idee zijn om ze af te leveren bij de opening van uw pand of op specifieke tijden om uzelf bekend te maken bij mensen in de omgeving en hen aan te moedigen zich bij uw praktijd aan te sluiten.
Is er een minimale afname voor deze tandarts goodies?
Jazeker, we hanteren over onze gehele catalogus een minimale afname van gemiddeld 25 stuks. Dit heeft te maken met de gespecialiseerde productie die op maat wordt gedaan. Doordat we werken met een minimale afname kunnen we voor grotere bestellingen een lagere prijs per product aanbieden! Dit noemen we kwantumkorting wat kan opstapelen naarmate de hoeveelheid stijgt. Daarnaast kan de minimale afname verschillen per product, we raden daarom altijd aan om de specifieke productpagina te raadplegen.