-
-
-
-
-
Meest verkocht
-
-
Meest verkocht
-
Meest verkocht
-
Meest verkocht
-
-
Meest verkocht
-
-
Meest verkocht
-
Gekleurde glazen snoeppotten met jouw eigen logo ChocolateStore
Prijs vanaf:€ 1,44
Bekijk Details >
-
Meest verkocht
-
-
-
-
Meest verkocht
Sweatshirt in diverse kleuren polyester en katoen 300 g/m2 THC Delta
Prijs vanaf:€ 10,45
Bekijk Details >
-
Hangmat van canvas personaliseren inclusief hoes Hamaca Siesta
Prijs vanaf:€ 13,76
Bekijk Details >
-
-
Meest verkocht
-
Meest verkocht
-
Polyester deken voor levering aan klanten van 240 gr/m2 Pineapple
Prijs vanaf:€ 6,10
Bekijk Details >
-
-
-
Meest verkocht
-
Meest verkocht
Goedkope katoenen tassen met lange handvatten 180 g/m2 Eco Superb
Prijs vanaf:€ 0,76
Bekijk Details >
-
Polyesterparaplu met zonbeschermingsfactor 1,5 m diameter SPF30
Prijs vanaf:€ 8,45
Bekijk Details >
-
Meest verkocht
-
-
Slippers met jouw logo of ontwerp voor het strand maat 36 -39 Beach Sublim
Prijs vanaf:€ 5,85
Bekijk Details >
-
Spiegel voor evenementen in kleuren met transparante afwerking Trend
Prijs vanaf:€ 0,50
Bekijk Details >
-
-
Katoenen rugzak met trekkoord 140 g/m2 tweekleurig Duo FairTrade
Prijs vanaf:€ 1,30
Bekijk Details >
-
-
Meest verkocht
-
-
-
-
-
-
Goedkope gepersonaliseerde waaiers van hout en polyester Woodster
Prijs vanaf:€ 1,09
Bekijk Details >
6 redenen voor originele relatiegeschenken in 2025
Als bedrijf heeft u veel goede redenen om creatief te zijn met uw advertentiemateriaal. Niet alleen uw medewerkers, partners en leveranciers zullen blij zijn met geschenken, maar u kunt er ook nieuwe klanten mee aanspreken. Met een origineel relatiegeschenk kunt u zich onderscheiden van de concurrentie. Andere redenen voor het geven van geschenken:
- Merkbekendheid en zichtbaarheid: innovatieve en originele relatiegeschenken zullen eerder de aandacht trekken. Hierdoor is de kans groter dat uw logo wordt gezien en uw merk wordt opgemerkt. Hierdoor kunt u de gewenste doelgroepen effectiever aanspreken. Afhankelijk van de doelgroep kun je het beste promotionele productideeën verzamelen die bij die doelgroep passen. Met andere woorden: bedenk dat niet elke doelgroep zich aangesproken zal voelen door dit soort geschenken.
- Klantloyaliteit voor een duurzame relatie: Het versturen van exclusieve geschenken is een geweldige manier om klanten te bedanken voor hun loyaliteit. Je moet vooral klanten die al jaren bij je bestellen verrassen met bedrukte originele geschenken. Stel je voor dat jouw klant jaarlijks enkele duizenden euro’s bij jou bestelt. Zijn een paar kleine weggeefacties zoals bedrukte potloden genoeg voor jou? Waarschijnlijk niet. Wees creatief en geef bijvoorbeeld een cocktailset weg met jouw logo. Met dit originele geschenk bent u aanwezig op ieder feest of evenement van uw klant. Algemeen: Met originele geschenken kunt u de klantenloyaliteit versterken, uw klanten aanmoedigen om terug te komen en hen belonen voor hun loyaliteit.
- Motiveer medewerkers: Ook uw medewerkers zullen blij zijn met praktische cadeaus. Stel je voor dat je in december plannen maakt voor het komende jaar en je KPI’s met 50% wilt verhogen. U bent ook op zoek naar luxe relatiegeschenken voor medewerkers, want het eindejaarsfeest staat voor de deur. Welk kerstcadeau motiveert uw medewerkers het beste voor het komende jaar en hun ambitieuze doelstellingen? Wees niet saai, maar wees creatief en geef leuke promotieartikelen weg die leuk zijn. Ook vergroot dit het gevoel van verbondenheid binnen uw bedrijf. De werksfeer wordt beter en de teamgeest wordt sterker.
- Trek de aandacht: een goed ontworpen en creatief promotie-item kan echte opwinding genereren over het nieuwe product, de nieuwe dienst of het nieuwe evenement van uw bedrijf. Met nieuwe ideeën voor promotionele producten kunt u de aandacht trekken, vooral op lokaal niveau. Een voorbeeld: een nieuwe elektronicawinkel of reparatiedienst geeft een powerbank aan de eerste 50 klanten. Hiermee haalt u gegarandeerd de lokale pers. Onthoud dus: bij Gift Campaign vindt u niet alleen nuttige promotionele geschenken, maar ook betaalbare prijzen.
- Gegevens en informatie: Innovatieve advertentiemedia kunnen ook worden gebruikt om gegevens en informatie van potentiële klanten te verzamelen, er kunnen bijvoorbeeld coole en hippe geschenken worden verloot , door gebruikers te vragen een enquêteformulier in te vullen. Het is belangrijk om een bijzonder, aantrekkelijk en interessant cadeau te kiezen, zodat potentiële klanten echt hun best doen. Een origineel relatiegeschenk kan ook op uw eigen kantoor worden gebruikt. Onze Touch stylus pennen zijn bijvoorbeeld dubbel zo praktisch. Hierdoor kunnen uw medewerkers niet alleen schrijven, maar ook een touchscreen bedienen.
- Goede klantervaring: als je b.v. een fiets verkoopt en uw klanten gratis fietsaccessoires met uw logo geeft, kunt u ze daar heel blij mee maken. Omdat uw klant geen dure accessoires zoals zadelhoezen of tassen meer hoeft te kopen. Ook al zijn het eigenlijk fietsaccessoires, uw klant zal blij zijn. Bovendien kan een goede klantervaring niet alleen de kans vergroten dat u op traditionele wijze wordt geadverteerd, maar er ook toe leiden dat u online positief wordt beoordeeld.
Voor wie zijn originele promotieartikelen nuttig?
Uiteindelijk is het voor vrijwel elk bedrijf de moeite waard om betekenisvolle cadeaus in te zetten. De mogelijke toepassingen zijn divers. De keuze hangt echter af van de specifieke doelstellingen van het bedrijf of de organisatie, de branche, de doelgroep en het budget. Wees creatief en kies producten die de identiteit en waarden van uw bedrijf weerspiegelen om uw klanten, medewerkers of partners een unieke en onvergetelijke ervaring te bieden.
Onthoud dat het belangrijkste doel van originele promotieproducten is om uw doelgroep een positieve en onvergetelijke ervaring te bieden. De volgende industrieën en sectoren zijn bijzonder geschikt voor het gebruik van originele geschenken:
- Communicatie en Marketing: Vooral op dit gebied is het belangrijk om de aandacht op jezelf te vestigen om klanten te bereiken. Dit kan onder meer door middel van bijzondere relatiegeschenken. Hoe ongebruikelijker, hoe beter.
- Handel en verkoop: dit gaat voornamelijk over de verkoop van uw product. Soms is het echter lastig om nieuwe klanten aan te trekken. Met innovatief reclamemateriaal kunnen nieuwe doelgroepen worden aangesproken.
- Organisaties en verenigingen: hoe overtuig je mensen voor een project of goed doel? Met onze suggesties vindt u bijzondere producten waarmee u veel mensen kunt bereiken.
- Scholen en universiteiten: verwelkom uw nieuwe studenten, promoot uw school of universiteit en creëer tegelijkertijd het gevoel deel uit te maken van de onderwijsgemeenschap Als u reclame zoekt voor uw basisscholen, raden wij kleurpotloden als geschenk aan. Ze worden lange tijd gebruikt.
De nieuwste promotie ideëen voor 2025
De advertentiemarkt is voortdurend aan he veranderen. Bij Gift Campaign hebben we vorig jaar en dit jaar al twee belangrijke ontwikkelingen opgemerkt. Laten we eens kijken en ontdekken hoe we kunnen profiteren van deze veranderingen:
- Elektronica en technologie: technologische relatiegeschenken zoals accessoires voor mobiele telefoons, powerbanks en USB-sticks bedrukken zijn de laatste jaren erg populair geworden. Vooral start-ups of bedrijven in de IT- en technologiesector gebruiken ze om nieuwe klanten te bereiken die ze niet via digitale advertenties kunnen bereiken. Dus als u als bedrijf merkt dat u met uw reclamemaatregelen, vooral online, geen nieuwe klanten aantrekt, moet u nadenken over het gebruik van promotionele geschenken.
- Duurzaamheid: tegenwoordig moeten klantgeschenken niet alleen praktisch zijn, maar ook milieuvriendelijk. Consumenten hechten steeds meer waarde aan duurzaamheid en daarom besteden ook bedrijven er steeds meer aandacht aan. Dit komt ook terug in de Cadeauactie. Onze klanten bestellen steeds meer duurzame relatiegeschenken. Deze kunnen ook cool en creatief zijn. Daarnaast hebben producten gemaakt van bamboe en hout een heel bijzondere en sfeervolle uitstraling. Afhankelijk van de branche of doelgroep van het bedrijf kunnen ecologische promotieartikelen zelfs onmisbaar zijn. Vooral jonge doelgroepen hechten doorgaans meer waarde aan ecologische duurzaamheid.
Naast deze twee hoofdtrends zijn er andere trends op de markt voor advertentiemateriaal. Er is onder andere steeds meer vraag naar balkon- en tuin artikelen. Ook sportieve geschenken en wellnessproducten worden steeds vaker bij ons afgenomen. Over het algemeen adviseren wij u om na te denken over welke doelgroep u wilt aanspreken en vervolgens één van de trends te benutten om nieuwe klanten aan te trekken. In het volgende gedeelte gaan we nu dieper in op hoe u originele relatiegeschenken kunt kiezen.
Handige geschenken uitkiezen
Sommige van onze klanten zijn op zoek naar promotionele productideeën en hebben moeite met het kiezen van een specifiek product. Daarom hebben we een kleine handleiding samengesteld om u te helpen bij het maken van uw keuze.
Voordat u uw keuze maakt, moet u duidelijk weten welke doelgroepen u wilt aanspreken. Deze moeten zo nauwkeurig mogelijk worden gedefinieerd. U moet ook duidelijk zijn over het doel van het relatiegeschenk. Mogelijke doelenzijn:
- Nieuwe klanten werven
- Motivatie van medewerkers
- Adverteren voor een nieuw product
- Vergroot de merkbekendheid
- Vergroot de aanwezigheid op sociale media
- Onderscheid ten opzichte van concurrenten
- Rebranding
Zodra deze eerste stap met succes is voltooid, kunt u beginnen met de daadwerkelijke selectie en het denken buiten de gebaande paden stimuleren. Laat je fantasie de vrije loop en organiseer bijvoorbeeld een brainstormsessie met jouw marketingafdeling. Elk idee kan nuttig zijn.
Het kan ook de moeite waard zijn om de concurrentie te analyseren. Maakt u ook gebruik van promotieartikelen en zo ja, welke? Er zijn veel originele advertentiematerialen die u kunt gebruiken om op te vallen tussen de massa Aarzel niet om al onze categoriepagina's te verkennen en laat u inspireren door de verschillende categorieën om creatieve ideeën voor promotiemateriaal te bedenken.
Zodra u uw ideeën heeft verzameld, moet u ervoor zorgen dat de producten innovatief en vooral praktisch zijn voor de gebruikers. Hier komen de eerder gedefinieerde doelgroepen weer in beeld. Mensen hebben soms heel verschillende ideeën over wat ze nuttig en nuttig vinden, dus het voordeel moet altijd worden beoordeeld in relatie tot de doelgroep.
In een vorige sectie hadden we het over trends. Houd hier ook rekening mee bij het selecteren van klantpresentaties. Net als bij de voordelen moet u ook nadenken over de betreffende doelgroepen als het gaat om trends. Daarnaast kunnen de trends je ook helpen bij het herontwerpen, zodat het bijvoorbeeld als moderner en duurzamer wordt ervaren.
Heeft u ondanks deze tips toch nog vragen over het kiezen van leuke actieartikelen en wilt u individueel advies, dan raden wij u aan contact op te nemen met onze klantenservice. Zij helpen u graag bij het vinden van het juiste relatiegeschenk. U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur 020 808 3348 of per e-mail (klantenservice@giftcampaign.com).
Goedkoop en creatief reclamemateriaal voor elk budget
Veel mensen denken dat bijzonder innovatieve geschenken automatisch duur zullen zijn, maar dat hoeft niet zo te zijn . In de vorige paragraaf heb je al gezien dat powerbanks bijvoorbeeld niet duur hoeven te zijn. We hebben creatieve suggesties voor elk marketingbudget en elk doel.
Onthoud altijd: u bespaart op de prijs per product als u meer dan de minimumhoeveelheid bestelt. Andere voorbeelden van praktische en goedkope producten bij Gift Campaign zijn webcamcovers, lolly's en oordopjes voor op reis. Deze kosten minder dan €0,30 per stuk.
VEELGESTELDE VRAGEN OVER ORIGINELE RELATIEGESCHENKEN
Wat voor originele promotie producten kan ik hier vinden?
Dit deel van de catalogus is gewijd aan alternatieve geschenken die kunnen worden gebruikt om een origineel relatiegeschenk en onverwacht cadeau te maken. Er zijn bijvoorbeeld de geurstokjes en barbequesets. Dan zijn er de beach tennissets en de parasols, Tot slot vind je cadeaus voor huisdieren en andere interessante opties.
Is er een minimale afname?
Ja, meestal moet de minimale bestelling 25 stuks zijn (dit kan variëren omdat elk artikel anders is en deze limiet kan zowel lager als hoger zijn). Dit is te wijten aan het feit dat we op maat produceren, dus er zijn vaste kosten bij het opstarten van de machine en daarom zou het verdelen over een paar promotieartikelen resulteren in een hoge prijs. Om deze reden moeten we deze minimale afname vaststellen, maar voor alle bestellingen wordt kwantumkorting toegepast wat hoger is naarmate het volume groter is.
Wat zijn de meest prominente druktechnieken voor een origineel cadeau?
Afhankelijk van het gekozen product kunt u gebruik maken van verschillende bedrukkingstechnieken, gebasseerd op het materiaal en de vorm van het product. Tampondruk en zeefdruk zijn bijvoorbeeld twee van de meest voorkomende omdat ze goedkoop zijn en zich aanpassen aan verschillende oppervlakken. Daarnaast is er lasergravering, het meest populair voor hout en metaal, omdat het erg moeilijk te beschadigen is. Dan zijn er verschillende soorten transfers voor de rijkste logo's op chromatisch niveau. Ten slotte vindt u andere opties, zoals full colour digitaal printen voor complexere designs.
Zijn er kosten verbonden aan het opsturen van digitale voorbeelden met jouw logo?
Het is gratis! Selecteer het product waarvan u de prijs en bedrukkingstechnieken wilt zien. Aan de rechterkant heb je een virtuele voorbeeld optie, waar je ons je logo kunt sturen, zodat we je binnen 24 werkuren een e-mail sturen met het budget en een preview van hoe het product er in zijn definitieve ontwerp uit zou zien . Eveneens zal ons team u vrijblijvend adviseren, zodat u kunt rekenen op het resultaat dat u zoekt voor uw geschenken.