Klantenservice | Giftcampaign.nl
- Aankoopproces
- Ontvang een digitaal voorbeeld
- Levering en postservice
- Annuleren en retourneren
- Betaalmethodes
- Samples
- Neem contact met ons op
Aankoopproces
Bij GiftCampaign S.L. maken we het bestellen van promotieartikelen zo simpel mogelijk. Daarom hebben wij ons verkoopproces als volgt ingericht:
1. Bezoek onze webshop Giftcampaign.nl, bekijk de collectie en kies een artikel naar wens.
2. Eenmaal op de productpagina bereken je de prijs voor het aantal gewenste artikelen met jouw design of logo.
3. Vraag een offerte aan door ons je gegevens door te sturen. Wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.
4. Wij versturen je de aangevraagde offerte per e-mail, samen met een digitaal voorbeeld.
5. Nadat je de bestelling hebt bevestigd, wordt dit doorgegeven aan de fabrikant. Van de fabrikant ontvangen wij vervolgens een afbeelding van de testafdruk. Dit is precies hoe het product er uit komt te zien met opdruk. Deze afbeelding sturen wij naar je ter goedkeuring.
6. Zodra je de drukproef hebt goedgekeurd kan het productieproces starten.
7. De bestelling wordt binnen 3 tot 4 werkdagen bezorgd vanaf de goedkeuring van de testafdruk.
8. Eenmaal verzonden, sturen wij je een e-mail met het bericht dat je bestelling onderweg is en een trackingnummer om je pakket te volgen.
9. Je bestelling is ontvangen!
10. In het geval van een vraag of klacht kun je altijd contact met ons opnemen per email klantenservice@giftcampaign.com, zodat we de situatie kunnen evalueren en tot een oplossing kunnen komen.
Ontvang een digitaal voorbeeld
Het digitale voorbeeld laat zien hoe het product er ongeveer met jouw logo uit komt te zien. Bij iedere nieuwe offerteaanvraag, vragen wij je om een logo of design mee te sturen. Op deze manier kunnen we je direct een digitaal voorbeeld meesturen met de offerte.
Houd in gedachten dat voor onze artikelen meestal verschillende bedrukkingsposities mogelijk zijn. Indien je de positie wil veranderen hoef je dit enkel aan te geven, dan sturen wij een nieuw voorbeeld op.
Levering en Postservice
De relatiegeschenken en promotieartikelen die worden verkocht via Giftcampaign.nl hebben een verwachte levertijd van 5 tot 9 dagen, afhankelijk van het gekozen model, aantal artikelen en druktechniek. Daarom wordt bij elke offerte de geschatte levertijd aangegeven.
Indien de geschatte levertijd niet volstaat aarzel niet om contact met ons op te nemen per e-mail (klantenservice@giftcampaign.com) en te informeren naar onze express levering.
Is de bestelling eenmaal ontvangen, dan vragen we je om binnen 7 dagen te controleren of het aangeleverde materiaal aan de verwachtingen voldoet. Indien dit niet het geval is, neem dan contact met ons op via klantenservice@giftcampaign.com en dan gaan wij op zoek naar de meest efficiënte oplossing.
Annuleren en Retourneren
Om een bestelling te annuleren na bevestiging, dien je dit zo snel mogelijk aan ons door te geven. Wanneer het productieproces al in gang is gezet kan de bestelling niet meer geannuleerd worden. Dit komt kracht omdat om op maat gemaakt consumentenproducten gaat, zoals uitgelegd in de ACM ConsuWijzer.
In het geval dat de artikelen niet in correcte staat afgeleverd zijn stelt GiftCampaign S.L. zich verantwoordelijk voor het ophalen van de defecte artikelen. In geen enkel geval zullen wij een retour zonder reden aanvaarden gezien de producten gepersonaliseerd zijn voor de klant en hiermee het recht op bedenktijd komt te vervallen.
Betaalmethodes
Er zijn twee manieren om te betalen voor de artikelen die in onze webshop te vinden zijn: Betaling via bankoverschrijving of - de meeste gebruikte methode - betaling via creditcard. Indien je gebruik wenst te maken van de tweede optie, dan vragen wij je ons hier alsjeblieft van op de hoogte te stellen tijdens het bevestigen van de bestelling zodat wij een link kunnen toe sturen die je in staat stelt om met creditcard te betalen.
Daarnaast is het mogelijk om de betaling via bankoverschrijving gespreid te betalen voor meer comfort en veiligheid. Indien je hier gebruik van wilt maken, kun je contact met ons opnemen via klantenservice@giftcampaign.com.
Klachtenprocedure
Terwijl wij altijd ons best doen om de beste service en producten te leveren, kan het voorkomen dat er iets niet volledig naar wens is. Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of via klantenservice@giftcampaign.com. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).
Samples
Vanuit Giftcampaign.nl begrijpen we dat sommige klanten graag het artikel met eigen ogen willen zien alvorens een bestelling te plaatsen. Daarom bieden wij een sample service voor geïnteresseerde bedrijven. Om een gratis sample aan te vragen hoef je enkel contact met ons op te nemen via klantenservice@giftcampaign.com om door te geven van welk product je graag een sample wil ontvangen.
Neem contact met ons op
Indien je contact met ons op wilt nemen om te informeren naar de status van een bestelling, het verwezenlijken van een bestelling of een specifiek product, kun je ons op de volgende manieren bereiken:
- Email: klantenservice@giftcampaign.com
- Contactformulier: Hier