Het succes van de herbruikbare beker met logo. Gemaakt van plastic, glas of milieuvriendelijke materialen, bekers zijn een constante trend in de reclamemarkt gebleven. Plastic voor eenmalig gebruik is verboden. Daarom hebben ze zelfs nieuwe oplossingen geboden door stijve, herbruikbare en gerecyclede modellen te hebben. Ze zijn handig, voordelig, op maat te maken en bieden grote voordelen bij gebruik in het bedrijf of bij evenementen. Daarom gaan we dit bericht wijden.
Een zeer effectief communicatiemiddel.
Als u deel uitmaakt van de organisatie van een evenement, professioneel of recreatief, kan een gepersonaliseerd glas een onmisbaar object zijn op het evenement. Tijdens een muziekfestival, in een sportwedstrijd, op een congres, op een kermis, op een open dag van een centrum… Er zijn allerlei gelegenheden waarbij het perfect kan passen.
Ongeacht de gelegenheid zullen bezoekers moeten hydrateren, vooral in de zomer. Daarom is een stevige, herbruikbare container met uw logo er perfect voor. Afhankelijk van het evenement zullen ze het waarschijnlijk ook als souvenir willen houden. Heel gebruikelijk bij muziekfestivals en concerten. Zorg daarom voor de details van deze merchandising.
Verwacht niet alleen dat dit geschenk iets zal zijn met een zeer korte levensduur, maar het is zeer waarschijnlijk dat het, als het evenement eenmaal voorbij is, zal blijven worden gebruikt. Daarom zijn er grote mogelijkheden op het gebied van merkpromotie bij uw publiek.
Herbruikbaar en ecologisch
Bij elk soort evenement komen er enorme hoeveelheden afval vrij. Er zijn momenteel verschillende oplossingen in de maak om hun impact op de planeet te verminderen. Zoals u al weet, wordt afval ingedeeld naar inhoud om het te recyclen, maar er worden ook acties ondernomen om schoner en respectvoller gedrag te bevorderen. Bewustwording groeit onder de bevolking en dit vertaalt zich bovendien in hogere eisen aan organisaties.
Herbruikbare bekers zijn niet de definitieve oplossing voor dit probleem, maar ze dragen wel enorm bij. Hiermee vermijden we het eenmalig gebruik van kunststoffen, waardoor onnodige productie geen probleem meer is. Bovendien kunnen deze containers, zoals we eerder hebben vermeld, door een recycle process gaan, waardoor veel ervan niet in de prullenbak belanden.
Een ander aanbevolen materiaal is glas, maar gemeenten zijn meestal vrij restrictief omdat het voor hen heel gemakkelijk is om te vallen, te breken en een ongeluk te veroorzaken. Om deze reden is het gebruikelijk om glazen flessen te hebben om de drankjes in te bewaren, maar ze vervolgens in harde plastic glazen te serveren. Evenzo zal het een materiaal blijven hebben dat ook recyclebaar is.
Alternatieve voordelen van het gebruik van een bedrukte bril
Afgezien van wat we eerder hebben aangekaart over de mogelijkheden van promotie met de bekers en het helpen van het milieu, benadrukken we de volgende voordelen:
Lage prijs
Omdat het een object is dat aan een groot aantal mensen kan voorzien, is het meest gebruikelijke het vinden van modellen tegen een lage prijs. Op deze manier kunt u er een aanzienlijk aantal hebben zonder een grote investering te doen.
Er zijn echter ontwerpen voor alle soorten doelgroepen en bedrijven. Er zijn andere premium, in andere materialen zoals staal of glas. Deze hebben verschillende aanpassingsmogelijkheden. Bijvoorbeeld met een rietje (perfect voor wanneer cocktails worden geserveerd). Allerlei opties voor verschillende gelegendheden.
Verschillende types van personalisatie
Tijdens het evenement is de kans groot dat een gepersonaliseerde bril een souvenir wordt. Om deze reden mogen we het deel van het ontwerp en logo niet verwaarlozen. Ze zullen een uitstekende gelegenheid zijn om het merk te promoten. Hoe meer origineel en kwalitatief, hoe meer het de aandacht van de gebruikers zal trekken.
De belangrijkste markeertechnieken voor deze containers zijn tampondruk en zeefdruk. Het is het meest zuinig en eenvoudig aan te brengen. Hoewel het niet bestand is tegen goed reinigen met een vaatwasser. Om deze reden zijn er andere opties zoals digitaal printen, waarmee veel complexere logo’s mogelijk zijn. Zoals sublimatie, wat veel resistenter is, of gravure (alleen voor metalen oppervlakken).
Als u glazen wilt laten zeefdrukken, bedrukken of graveren voor uw volgende grote evenement, nodigen wij u uit om onze winkel te bezoeken. We zullen u adviseren over alles wat u nodig heeft voor uw volgende advertentie-actie.
Evenzo willen we van de gelegenheid gebruik maken om uw opmerkingen over deze herbruikbare items te lezen. Verzamelt u ze graag als u naar festivals gaat? Welke andere reclamegeschenken krijgt u of denkt u dat bij deze gelegenheden zou passen? Vergeet niet ons assortiment van herbruikbare bekers te raadplegen voor het volgende evenement!